سایت ساز یوتاب
بستن
img
img
img
img
همین حالا سایت خود را با این قالب بسازید
menusearch
sadra.utabweb.com

راهنمای خرید تغذیه برای مدرسه

جستجو
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۴:۲۶
۱۳۹۸/۲/۲۱ شنبه
(1)
(0)
راهنمای خرید تغذیه برای مدرسه
راهنمای خرید تغذیه برای مدرسه

زمان زیادی تا آغاز مدارس و دانشگاه‌ها باقی نمانده است. اگر بگوییم مدرسه و دانشگاه، در اصل مکانی برای آموختن و یادگرفتن است، دورتر از واقعیت صحبت نکرده‌ایم. در نتیجه باید به دنبال راهی برای گذر زمان در مدرسه باشیم. فرقی نمی‌کند خودمان قرار است به دانشگاه برویم یا فرزندمان را به مدرسه بفرستیم، در هر دو حالت، باید به خودمان یا فرزندمان وعده‌ای خوشمزه بدهیم تا بتوانیم کلاس‌ها را تحمل کنیم. باید ذهنمان را درگیر آن خوردنی کنیم که قرار است پس از اتمام کلاس، یا حتی اگر می‌توانیم حین خود کلاس، نوش جان کنیم.

 

اگر نگاهی به دور و اطرافمان بیندازیم، می‌بینیم که فرقی نمی‌کند مدرسه یا دانشگاه رفته باشید، در هر صورت تنها چیزی که می‌توانید دلتان را به آن خوش کنید، همان خوردنی است. اتفاقا اگر از آن دسته کسانی باشید که در مدرسه و دانشگاه به دنبال کسب علم رفته‌اید، در جامعه‌ی امروز اساسا چیز دیگری به غیر از خوردنی نصیبتان نمی‌شود.

 

تغذیه سالم

تصمیم گرفتیم تا لیستی درست و درمان از خوردنی‌های مدرسه‌ای و دانشگاهی برایتان گردآوری کنیم. با توجه به این که باید حواسمان به بقای خودمان باشد، قید تنقلات ناسالم را زدیم و سراغ خوردنی‌هایی را گرفتیم که نه تنها می‌توانند سرمان را گرم کنند، بلکه به بدنمان هم آسیب نمی‌زنند. البته هضم این موضوع که خوردنی‌های سالم‌تر، حسابی جیب‌مان را بیشتر از خوردنی‌های جذاب و مضر خالی می‌کند، واقعا سخت است.

 

 

 ASJ AJSJKA
ASHDG JAS
 یطبطزطز
زطزط
 یبیبط
یبطزرطز
 یسبسسب
یسی
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر